دانستنی

آرایش های ترند پاییزی در سال 2024

آرایش های ترند پاییزی در سال 2024

احتمالا شما هم با شروع فصل زیبای پاییز به فکر ایجاد تغییرات جذاب دلچسب در استایل و میکاپ روزانه‌تان هستید تا تیپی همرنگ و هماهنگ با حال و هوای روزهای پاییزی داشته باشید. حتما می‌دانید که آرایش های ترند پاییزی در سال 2024 معمولا با تم گرم و ته مایه رنگ‌های زرد و نارنجی مشخص می‌شوند. اگر شما هم می‌خواهید که آرایش صورت‌تان در پاییز امسال، با ترندهای روز دنیای میکاپ، هماهنگی کامل داشته باشد، بهتر است که به سراغ مدل‌های ترند آرایش ۲۰۲۴ بروید.

این نکته را همه قبول داریم که زیبایی میکاپ و آرایش صورت، کاملا سلیقه‌ای است و ممکن است که یک سبک میکاپ که برای شما زیبا است، عامه پسند نباشد، اما به صورت کلی این روزها سبک‌های آرایش پاییزی خاصی ترند شده‌اند که طرفداران زیادی در پاییز دارند و خانم‌های جوان و خوش سلیقه که خواهان داشتن صورتی جذاب و خاص در پاییز هستند به سراغ این سبک‌ها می‌روند، در ادامه همراه ما باشید تا با شیک‌ترین آرایش های ترند پاییزی در سال 2024 آشنا شوید.

8 میکاپ پاییزی محبوب در سال 2024

میکاپ‌های ترند امسال، همگی بر پایه مینیمالیسم، بنا شده‌اند و آرایش های ترند پاییزی در سال 2024 نیز از این قائده مستثنی نیستند. این نکته را درنظر داشته باشید که تمامی سبک‌های آرایش محبوب پاییزی امسال، از اصل سادگی و استفاده از رنگ‌های گرم و خنثی پیروی می‌کنند و به همین دلیل تمامی مدل‌های آرایش های ترند پاییزی در سال 2024، زیبا و چشم نواز هستند.

میکاپ با تم لته

احتمالا شما هم می‌دانید که پاییز، فصل گپ و گفت‌های عاشقانه در گوشه و کنار کافه‌های دنج شهر با چاشنی لته و قهوه گرم است، به همین دلیل میکاپ با پایه رنگ‌های مربوط به قهوه و لته یعنی، قهوه‌ای، نارنجی، کرمی، شیری و … جزو جذاب‌ترین میکاپ‌های پاییزی امسال محسوب می‌شود. فقط کافی است که یک رژ لب نود ساده را با سایه چشم تیره قهوه‌ای یا کرمی رنگ ست کنید تا به سادگی یک میکاپ با تم لته فوق العاده جذاب و متفاوت داشته باشید.

ریمل رنگی

ریمل رنگی از دیگر موارد آرایش های ترند پاییزی امسال است. ریمل‌ رنگی از حوالی اولین روزهای 2024 وارد صنعت میکاپ و آرایش شد و تا به امروز، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ریمل فانتزی در سراسر دنیا محسوب می‌شود. این مدل ریمل، زرق و برقی متفاوت و تازه به مژه‌ها و چشمان شما هدیه می‌دهد و می‌توانید به کمک ریمل رنگی، استایل دخترانه جذاب و فانتزی داشته باشید.

فرقی ندارد که به کدام یکی از طیف‌های رنگی ریمل رنگی، علاقه‌مند هستید چون تمامی مدل‌های این ریمل، جذاب و خاص هستند و می‌توانید به کمک ریمل رنگی، یک آرایش پاییزی جذاب دخترانه داشته باشید و لذت ببرید.

آرایش مینیمال

اگر شما اهل آرایش‌های پرزرق و برق و شلوغ پلوغ نیستید، شک نکنید که میکاپ مینیمال برای شما بهترین انتخاب است، در این سبک میکاپ، قرار نیست که به سراغ رژ لب‌های پر رنگ و خط چشم‌های کشیده و … برویم، در میکاپ مینیمال، سادگی مهم‌ترین اصل برای داشتن بهترین استایل است و در تمامی عناصر میکاپ به این اصل مهم توجه می‌شود تا شما در پایان یک آرایش کاملا ساده داشته باشید.

خط چشم گربه‌ای

خط چشم گربه‌ای که از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین آرایش های ترند پاییزی امسال است. این مدل‌ خط چشم در دهه هشتادی‌ها بسیار محبوب بود و این روزها دوباره محبوبیت پیدا کرده است. اگر دوست دارید که چشمان شما کشیده و جذاب‌تر نشان داده شود و صورتی بیبی فیس داشته باشید شک نکنید که خط چشم گربه‌ای برای شما بهترین انتخاب است. شما می‌توانید این مدل خط چشم را با انواع رژ لب‌های تیره مثل رژ لب قهوه‌ای یا جگری ست کنید و یک میکاپ پاییزی محشر داشته باشید.

شاید تصور کنید که دوره زمانه استفاده از گلیتر گذشته است و دیگر این اکسسوری آرایشی ترند نیست! … اما بهتر است بدانید که این طرز فکر، کاملا غلط است و گلیتر هنوز هم به عنوان یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایشی در فصل پاییز، پرفروش است و می‌توانید به کمک آن، استایل پاییزی خاص و فانتزی داشته باشید. البته فراموش نکنید که اگر قصد استفاده از گلیتر را دارید بهتر است.

رژ لب نود

ترکیب آرایش‌های مینیمال ساده با انواع رژ لب نود، یکی از محبوب‌ترین سبک‌های آرایش های ترند پاییزی در سال 2024 محسوب می‌شود. رنگ‌های نود، به طیف رنگ‌های بژ و هلویی روشن گفته می‌شود که حالت خنثی دارند و به راحتی با هر نوع رنگ پوستی سازگار می‌شوند. در زمان قدیم این ترکیب رنگی از پوست قفقازی های اروپایی-غربی، ایده گرفته شد و حالا به یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های رژ لب پاییزی در ایران تبدیل شده است.

رژ لب تیره مات

رنگ رژ لب، یکی از مهم‌ترین عناصر یک میکاپ شیک و زیبا محسوب می‌شود چون در اولین دیدار، نگاه مخاطب به لب‌های شما دوخته می‌شود و به همین دلیل رنگ رژ لب میکاپ پاییزی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است. درواقع استفاده از رنگ‌های تیره در رژ لب و سایه، همیشه جزو آرایش های ترند پاییزی است و هرگز قدیمی نمی‌شود.

رنگ‌های رژ تیره یا مات، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای میکاپ پاییزی محسوب می‌شوند، چون تم اصلی رنگ‌های به کار رفته در طبیعت پاییز، رنگ‌های کاملا گرم و تیره هستند و در این شرایط، استفاده از رژ لب تیره با تم گرم، یک انتخاب هوشمندانه محسوب می‌شود. شما می‌توانید میکاپ ساده‌تان را با یک رژ لب قهوه‌ای سوخته یا جگری ست کنید تا به سادگی شیک‌ترین میکاپ پاییزی‌تان را داشته باشید و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

آرایش گونه و هایلایتر

نوع آرایش گونه‌ها و استفاده از هایلایتر، تاثیر بسیار زیادی روی جلوه کلی میکاپ پاییزی شما دارد، برای اینکه یک آرایش پاییزی منحصر به فرد داشته باشید سعی کنید از رژ گونه با رنگ‌های گرم مثل هلویی و صورتی استفاده کنید. زمان استفاده از هایلایتر نیز بیشتر به سراغ‌ هایلایترهای باکیفیتی بروید که از درخشندگی کافی برخوردار هستند و به خوبی نقاط برجسته صورت شما را نمایان می‌کنند.

سخن پایانی

در این مطلب، سفری کوتاه به دنیای جذاب میکاپ‌های رنگارنگ پاییزی داشتیم، اگر شما هم جزو خانم‌های خوش سلیقه‌ای هستید که آرایش صورت‌‌تان برای شما حائز اهمیت است و نمی‌خواهید که پاییز را با یک میکاپ تکراری و نه چندان زیبا، به سرکنید می‌توانید با خیال راحت از سبک‌های آرایشی جذابی که در این مقاله معرفی شد استفاده کنید و پاییز 1403، استایلی شیک و متفاوت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *